Stan!=D<3

Hej idag har jag varit på stan me Pappa vi kollade på en mössa=D..Men de va slut men ska beställa en så de ä lungt=D...När vi kom hem så gick jag upp å gjorde nå på mitt rum sen efter ett tag så åt vi Tacos..=)Efter de började vi städa för att Staffan å Inger skulle komma å hälsa på=]Så nu är dom här men dom ska snart fara hem,de tar ett tag för dom att köra hem dom bor i Burträsk..=)Vi har typ ba fika sen har vi typ visa huset för dom har aldrig varit här förr...Så ikv kommer Markus (Kusin),han skulle typ fara till Ö-Vik å kolla på nån kompis teater elr nu va de va minns inte riktigt...Nu ska Staffan och Innger fara hem..Så jag ska väl gå ut till Harry!=)Men jag vet inte om jag orkar jag skka väl isåfall gå ut å va me Frisco också...=)Men nu måste jag gå jag ska säga hejdå till Staffan å Inger pözzhääj!:*<3

Jag Älskar Min Lilla EMO Hund!<3

Jag älskar dej som F*N!<3<3Lämna mej aldrig gubben!:*<3

Jag älskar dej!!<3<3<3

JagKommerAlltidAttÄlskaDejGubben!<3

Ni är så söta!;*<3

NI är så söta jag älskar er!;*<3,,,,Ni är mina4-Ever!<3

Jag vet jag har inte hunnit skriva=(<3

Hej alla läsare!=)<3...Jag har inte skrivit på länge...=(Men nu kan jag skriva lite...Imorrn ska jag fara till pappa jag ska sluta 10 min före alla andra...:D<3...Inte så mkt menmen:PNu sitter jag och chattar med Tutti och Tess:D<3<33Jag ska snart gå å läsa har inge annat å gö typ?:SMen jag ska bara skriva ett snabbt inlägg kommer inte bli så långt..Å när jag är hos pappa så kommer jag nog inte skriva så mkt inlägg men vi får se om jag har tid jag kanske är på badhuset elr nå:P<3Fredde ska komma hem inatt=D..Han haar varit i Hemavan och jobbat hela veckan..Men nu måste jag gå å göra mej klar pusshääj:*<3

Har inte hunnit skriva...

HejHej=)...Nu sitter jag vid datorn ska snart va me Wille=)..<3,fast jag måste typ gå å äta nu så jag hinner inte skriva nå långt inlägg men jag kommer att skriva sen ikv=)...Om jag kommer ihåg;)Aja men jag vet typ inte vad jag ska skriva,de enda jag kan skriva om är att imorrn har jag träning (fotboll)...Och om jag inte far på den dom dagar jag har träning så tar Mamma bort 100 kr från min månads päng men de va ju min idé så jag får ju skylla mej själv om jag inte far på träningen...=PMen Wille komme nu så ska dra å + ha jag ju inte hunni äta än??:O<3Aja men pöxxhääj!;*<3//Wissie=D<3

Godnatt...

Heej idag har jag varit på skolan...Vi åkte skidor,jag hinner inte skriva ett långt inlägg för att jag ska göra en sak me mamma:D....Så jag kommer ba skriva lite va jag har gjort ikv å va jag ska gö imorrn...=)Ja men iaf så har jag varit med Sandra & Wille=D<3..Å imorrn efter skolan vet jag inte vad jag ska göra=/...Men imorrn hade vi nå tema dag me skridskor men de blev ingeeee=D...De va tuur jag orkar inte åka skridskor=O...Nu sitter jag & chattar med Celine på msn;DNu ska jag gå för att jag måste gö en sak som jag sa!:D  Å godnatt...:D<3

Saknardej=(<3

Den här tåren får inte falla!=(<3,,Då fallar du;(<3
Älskar dej Wille!<3<3<3

Lördag!=)

Nu sitter jag och bloggar jag har just gjort en ny till mej å LA men de funka aldrig att logga in!=O....Så jag får nöja mej med den här bloggen!...Men jag har ju en på en annan hemsida me men har typ glömt skriva i den har inte haft tid....Igår va jag me LA vi gick upp till Maxi..Sen efter ett tag kom Andreas,Anton & Sandra!=)<3...Å idag kanske jag å Sandra skulle fara till burträsk=D<3<3....Men de ä ju as kallt men man kan ju gå in å värma sej då...=)<3Nu chattar jag me Pappa & Sara=)<3 Så nu ska jag väl göra nå annat men jag vet inte vad jag ska då inte sitta vid datorn hela dan iaf!=D<3De va egentligen tänkt att jag,Sandra & Fanny skulle göra en sak men de blev inge för Sandra sa att hon skulle till Umeå men hon for aldrig....<3Så nu ska jag ta å göra nå annat tro jag elr ska jag lägga in mer bilder på bloggen...Pözzhääj!;*<3...Wissie!:D<3

Mooatoa!<3

JAG ÄLSKAR DEJ!<34-EVER!!<3

!<3

Edward!<3

Twilight!<3

TWILIGHT!<3
Hej nu sitter jag och skriver lite hade inget å göra...<3Idag har jag varit på skolan,vi hade musik bild osv...<3Inge Nationeltprov iaf:D<3De va tur jag orka inte:].....Men iaf så sjutsa Willes gudmor hem oss elr jag gick från Sandra:D<3Efter de så satte jag mej vid datorn=)<3.....Jag ttänkte att jag skulle lägga in lite bilder när jag endå inte hade något annat att göra:D<33Så då får de bli den här bilden men jag ska lägga in 2 elr 3 bilder till=D<3Men nu måste jag kolla vilka bilder jag ska lägga in:D<3



Pözz!<3//Wissie:D<3

Markus=D

Heej ikv ska jag till Markus för att han fyller 30=D(L)Så då blir de väl åka dit=)Få vi se vem som är däär!=).....För modligen ddom flesta!:D Idag ha jag varit på skolan ja va me Sara,Sowwe,Sandra,Fanny,Wille,Elmer,Andreas & Samme....=D Vi va typ på isen å igår vart vi typ ovänn me Johanna,Celine & Ellen,,,Efter de var de typ ba lektion å sen gympa å på gympan kom Ellen till mej å ba Celine vill inte va bästis me dej & Johanna vill ta en paus ja ba okej vrf??,,,Vrf kan Johanna va bästis me Sandra å inte mej men då sa ba Ellen att ja men Sandra sa inget men de gjorde int jag hlr om jag gjorde de så säg vad jag sa!& + Johanna vill du aldrig ge Sandra skiten meen vi andra kan du visst ge skiten för!Jag är så ..... trött på de!!Kan ni 3 bara inte låta oss va ifred?! Elr är du beronde??Jag orkar inte bråka men de är så ..... fegt!Förr vare också så här!De ä ba så löjligt att du kan va bästis me Sandra men inte me mej ba för att jag sa nått men de gjorde jag ju inte säg vaad!Vrf kan du aldrig ge Sandra skiten du kan ge mej Wille,Andreas,Sowwe,Fanny å alla andra skiten men inte Sandra??Vrf inte...Ä hon mkt bättre än oss elr va äre förklara ut me sanningen!....jag bli ba så ..... trött! Åsså vill ni veta vart vi är hela tiden asså åååh!!Kan du bara inte nöja dej med aatt du redan har vänner än så länge?! Men om du fortsätter hålla på som du gör kommer du tillslut stå där utan vänner så de är bäst att du börjar ändra hur du är mot andra te.x oss (Alla förrutom Sandra!)

JagSaknarJuDejh!=(<3

Jag saknar dej min älskling kan du bara inte komma hit till Skellefteå?=(<3<3

Vina!<3

Å vad jag saknar er!<3Önska jag bara kunde ta me mej alla er hem!<3=(Men nu äre ju inte så=(<3

Saknar dej!<3

Sletta!<3<3<3<3Sötnos<3

Mosart!<3

Jag tror Hanna saknar dej!<3<3Du är så enormt söööt du me!<3<3

Flugar4Ever!<3

Asså Flugar jag saknar dej enormt mycke jag älskar dej du ä så sööt!<3Du sätter färg på min svartvita värld!<3De är DU som är de roliga i mitt liv!!<3<3
Du är en häst som alltid kommer finnas i mitt hjärta!<3

Wille & Andreas=D

Wille & Andreas=D

4-Ever!<3

Sara,Sowwe,Fanny,Ida!<3Jag älskar er så j*ävla mkt!!<3<3<33
BestFriends4-Ever!<3

Bild:D

Asså jag älska dej så j*ävla mkt!=(<3<3Hoppas jag får rida på dej i sommar de va typ år sen jag träffade dej!=(<3<3<3//Wissie<3

5 min....

Heej ska till skolan om 5 min....Orkar inte=(....Har typ inte äti nån frukost mådde typ illa!:SNu chattar jag med LA<3<3<33<Jag ska typ fara om några minuter...Så de kommer inte bli ett långt inlägg...Men efter skolan kan jag skriva om jag inte skulle va me nån elr så skriver jag när jag ha kommi hem från träningen:D<3Nu ska jag gå å klä på mej pözzhääj!:*<3//Wissie:D<3

Sowwe,Fanny,Wille,Sandra=D<3

Heej=)<3 Ska snart vara med Sowwe,Fanny,Wille & Sandra:D<3 Vi ska köra Sanning elr Konka:D<3.....Jag vet inte om Andreas ska va me elr inte ja tro han hade träning:P....Men ja tro att vi ska köra Sanning elr Konka...:D<3.....Idag har jag varit på skolan ja va me Sandra,Fanny,Sowwe,Wille,Andreas:D....Hoppas vi ska va hos Sandra jag vill då inte vara hos mej men de ä  typ ok om vi är hos nån annan bara inte mej!:P<3Ikv orkar jag inte skriva ett långt inlägg så jag kommer typ sluta skriva snart....=/<3Men ha typ inge annat å skriva om förrutom att jag va på Edda igår:D<3Me Idaa:D<3Vi hade aaaasss kuuuul!:D<3...Iaf jag=P<3 Men nu måste jag gå å kolla lite saker:)<333Pözzhääj//Wissie:D<3

Snart skola=(....

Hejhej sitter och spelar dator nu hade inge annat å gö jag ska snart gå så de kommer inte att bli så långt inlägg men jag får skriva mer när jag kommer hem efter skolan=)<3Igår va jag på Edda me Ida=D=D=D=D<3<3De va as kuuuul!! men nu måste jag gå tyvärr=(<3<3Pözzhäääj:*<3//Wissie:D<3

Hej!<3

Hej<3 gör int så mkt va med dissie<3 Vi gjorde int så mkt spela dator och en annan grej...
Det va kul men ganska jobbigt för hon skrattade hela tin så då började ja också skratta:P<3
Men har inge mer att skriva puuss!!:*<3

Bloooogg:D

Heej ska göra en ny blogg nu jag vet inte vad den ska heta....<3
Kom me förslag?;D
Komentera....=D

Är med Dissie nuu!:D<3

HeejHeej nu är jag med Dissie vi har gjort en sak som va as kuul!:D<3men hon for nyss=/<3Jag kanske ska fara på Edda efter maten men de är inte säkert vi får se:D<3Nu sitter jag och skriver ett inlägg:D<3Jag har träning ikv men den börjar klockan 5....<3Jag fatta int vrf den ska börja då har inte ätit då?Men iaf så ska jag ta å fixa lite saker på bloggen å på min andra blogg som jag inte kan säga vad den heter:/Men den vet typ ingen om för att den är på en speciel hemsida...=)De ä typ endå bra de ä typ ba några som vet vad den heter=)<333Nu ska jag ta lite bilder å lägga in=)<333<3Sen efter jag har ätit ska jag väl vara med Dissie tro jag=D<3Sen efter de måste jag duscha....:/ Men asså jag vet inte om jag å Dissie skulle va me nån till=)...Men ja tro de å hoppas...=)Annars kom vi typ inte komma på nå å gö!:P I helgen ska jag nog lana me Fanny & Sandra=D<3<3<3Vi ska nog vara hos Sandra tro de för hos mej går de inte.....Å jag vet ionte om de går hos Fanny hlr...<3Jag å Dissie spelade ett spel på www.spelo.se :D....Nu sitter jag med mitt block elr nu va ja ska kalla de jag skriver en låt=)<3Men nu måste jag gå in på min andra blogg å skriva å fixa lite saker...=)<3& skriva klart låten...=)<3
Pözzhääj;*<3
//Wissie:D<3

Missie<3

Missie har gjort!! =D<3

ALLA HJÄRTANSDAG=D<3

IDAG ÄR DE ALLA HJÄRTANSDAG=D<33<3 Idag kom jag hem från pappa=( =)<3Jag komme till han i fredags=D<3Å igår va vi i backen å åkte lite å idag åkte vi också men då åkte vi i en annnan backe bakanför Volvo....=)<3Men vi han bara vara där ett tag för att min buss gick kvart över 4 men de va också för att min "lillebrorssa" bröt handleden när han skulle hoppa=(<333 Så då for vi hem sen for dom å kollade hos en doktor men han sa att dom skulle fara å rönka han trodde att de va en spricka...Å då for dom å rönka sen sa dom att han hade bryti handleden=(Å sen for dom å gipsa...<3 Men nu sitter jag å lyssnar på musik,läser bloggar,msn osv...=D<33< HHAHA nu ska jag spela ett spel me Mamma,Mormor å Fredde =D<3 De är de här Twister=D<3<3As kuuuul...=D Men nu måste jag gå å spela pözzhääj;*<3//Wissie:D<3      P.S skriver kanske sen igen =D<3

Snart gå ut....=)

Heej jag ska snart gå ut=P<3HAHHAHA pappa sitter ock blåser mitt hår å nu ska han kamma de också=P<33<Men jag är så håröm så jag fick kamma de ist=D<3Ja men iaf så komme jag till pappa igår me bussen mamma komme å hämtade mej efter skolan så då tog jag bussen som gick kl 2 vi han precis innan den gick=D<3Jag fick sitta längts bak för alla andra platser var upptagna men de va den bästa platsen den va så skön!=D<3Å när jag kom fram på busstationen så for vi på stan sen for vi hem till Helena å Fredrik men nu blir de ett konstigt slut pappa säger att jag måste gå så.....<3Pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

På skolan....=(

Hej nu är jag på skolan=(De är snart rast då ska jag Missie,Dissie,Jissie,Sissie å Therese=D<33<Nu har vi dator vi skulle gå in på www.viifemman.se men sen fick vi ha fritt s då skrev jag ett inlägg ha inge å gö!=P<3Men de kommer inte bli ett så långt inlägg menmen!!=P<3<3Ska dra nu :D<3<3PÖzzhääj;*<3//Wissie:D<3


Försent.....<3

Tjohooo:D<3Idag har jag varit på skolan de söög förrutom att jag Missie,Dissie,Therese och Jissie gjorde en sak:D<3Å nu skulle jag va me Fanny men de vart för sent så jag tror inte att de blir nå:(<3 Å imorrn kan jag inte hlr för då ska jag till pappa=) =(<3 Men de ä ju ok att va där också:D<3 Men de som sug är att jag vet inte vem jag ska va me men jag få väl gå in i Lagårn å hitta på nå å gö där!=P.....Typ å va me hästarna=)<3  (heheh=)<3) Nu sitter jag å väntar på att Fanny ska ringa=D<3 Hon skulle ringa då hon hade ätit=)...Men de ä endå int värt för att klockan är för mkt!=( Men jag skulle va me hon nån annan dag!=)<33<3 Nu ska jag gå in på skype och prata lite me typ Fanny tro jag=D3<3<Pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

Igåååår & Idaag....!

Hej jag glömde skriva ett inlägg igår efter träningen men gjorde typ allt annat å datorn laggade sönder höll på med så mkt...Men nu har jag tid att skriva ett inlägg=)Igår när jag åkte jag Sandra,Fanny,Ida me varran till träningen....Så när vi kom fram så fick vi reda på att den börja 7-8 men vi trodde att den var till 6-7 men de va ju inte de så vi fick gå till bibblan breve Scandic:D<3Idag var jag på skolan vi hade bild de va ganska kul men inte fullt kul för vi hade en dryyyyyyg lärare orka inte skriva namnet=P Å Jissie å Dissie försökte hela tiden att jag skulle krama Ludde:P<3Nu sitter jag och pratar med Jissie=P<3,,,,,Åsså blogg:D<33333 Men jag ska gå å göra lite andra saker nu så hejdå:D<3//Wissie:D<3

Äntligen hemma=)<3

Äntligen hemma från skolan jag orkar inte gå mer jag önska man var ledig varje dag för skola suger men om Celina i  min klass läser de här inlägget kommer hon säkert komentera (Joo de gör de ju visste!)Jag lovar hon älskar skolan!=P   Iaf så sitter jag å bloggar nu har typ justg kommit hem från skolan vi hade skridskor åsså hade vi nå jävla Gustav Vasa historia me en as dryg lärare....Asså hon är fan trög tycker jag hon är så noga man ska gå igenom hur mkt som helst....:SNu sitter jag och chattar typ jag har inget annat att gö jooo jag ska typ snart logga in på facebook jag har inte varit inne på nåra dar(A)    (En vecka)(A)(A) Så ikv ska jag på träning asså fotboll! åååh jag orka inte =( men nu har jag inge mer å säga så pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

Gomorron.....

Heej nu sitter jag vid datorn jag har just spelat Bubble Trouble!:D<3Jag är på level 45 den är ju omöjlig så jag orka inte köra mer(A)Nu är jag me Tess hon har sovit över hos mej:D<3,,,,,Vi skrattade så mkt att mamma kom in till oss å va jätte arg på oss fast mest på mej(A)...Meen iaf så sitter jag å bloggar nu har somm inge annat å gö!:PMen vi sitter typ bara å läser bloggar å skriver i våra bloggar!:PHHE ganska kul men.......de va de jag skulle säga Pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

Nu!;D<3

Hej nu är jag me Tess vi måste snart dra de suger!<3,,,,Vi mötte hon vid Ica jag å Jissie vi tog Blondy me oss dit!;D<3Nu sitter vi å chattar å läser blogggar osv.....<3Vi har ganska tråkigt vi måste gå om 5 minuter nu;(<3Men vi kan ju vara på mitt rum å göra nått,,,,Vi få inte sitta vid datorn så länge till för jag satt vid datorn till 6 imorse så nu får jag inte sitte så länge till idag jag önska att jag hade gått isäng men de gö inge för jag  få ddå sitta nånting idag å + va de kul igår så de spelar inte så stor roll för mej!:*<3Nu ska vi dra om 3 minuter jag vill inte!!:'(<3men vi måste.....Så jag passar på att skriva ett inlägg innan!=)<3De här inlägget kommer inte bli så långt menmen jag hinner som inte skriiva så mkt mer än vad jag har skrivit nu tyvärr!:(<3Men jag han då skriva nått iaf!!=)<3Jag hinner nog skriva lite till men inläggetg kommer inte bli lika långt som jag hade tänkt men nu ska jag gå å chatta ist har inte så mkt mer att skriva om precis än de jag  har gjort så.......Pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

Bild!:D

Idaag bjuder jag på en liten bild!!:D<3//Wissie:D<3

Ikv!:D<3

Hejhej ikv kanske Tess ska sova hos mej hoppas hon ska de!!:D<3De kommer bli as kul!:D<3JAg saknar hon så jävla mkt!=(<3Så jag vill verkliigen att de går för då komer jag å träffa hon:D:D<3<3De suger att de inte är lördag=(<3För om de hade varit de så hade vi kunna  äta godis jaag vet inte vrf jag skrev de där men jag hade lust å jag hade inge annat att skriva!:P<3Heh men nu måste jag gå pözzhääj//Wissie:D<3

Tröööött........

Hej nu har de äntligen blivit morron!<3Som ni vet så lanade jag ju me Missie de va as kul vi höll typ på me våra bloggar hela natten men de va as kul för hon hjälpte mej med en design den vart as snygg elr vad?:O:D<3<3Nu sitter jag å bloggar å är inne på apa ooch msn har som inte så mkt annat att göra!Idag kanske jag ska vara med LA:D<3Men de är inte säkert att ja ska de hon kanske skulle till sin Farmor å Farfar!!<3Men vi får se vad som händer.....Ja de va väl de jag hade tänkt säga=)


Pözzhäääj//Wissie:D<3

05.33

Hej vi sitter fortfarande vvid datorn men nu ha  Blondy kommit=)<3Nu börjar de bli morron vi sitter forttfarande vakna me datorerna men jag vart lite tröttare i slutet men jag klarade mej!!:DSå de är lugnt Missie håller på att göra om mitt hår just nu de kommer säkert bli as snyggt!!:D<3<3
Mamma å Fredde kommer snart att kliva upp dom ska fara å jobba så får vi lite lugn å ro vi ska väl kanske sova efter ettt tag när dom har dragit å jobbat!<3 Å förhoppningsvis har nån kompis loggat in på msn typ LA elr nån annan!<3De va väl de jag vill säga så hejdå//Wissie:D<3

Nu kommer de.....

Vi sitter fortfarande datorerna=)<3......Men de som är väsrt är att nu kommer tröttheten!!<3 nu har vi suttit i nästan 9 timmar så de är inte så konstigt Sandra & Fanny gick typ å la sej vid 2!:O<3 men jag å Missie vi ska hålla oss vaken tills Mamma å Fredde går upp:)<3Vi orkar förhoppningsvis men de borde vi göra:)<3Nu sitter jag och skriver ett inlägg har inte så mkt annat att göra en de kommer inte på nå annat på datorn så då blir de så men nu måste jag dra pözzhääj!>3<3<//Wissie:D<3

Nu har vi suttit i 7 timmar!!:D<3

Nu har vi suttit i 7 timmar!:D<3Jag är fortfarande inte trött vi har nyss spelat Bubble Trouble:DNu sitter båda och skriver ett inlägg till sin blogg och chattar me varran:)Vi pratar om allt möjligt men vi har som inte så mkt att prata om eftersom om vi redan har pratat omm typ allt som finns å prata om så nu får vi ha tråkigt en stund men de gör inge vi hittar snart på nå att gö!!:DKolla gärna den här bloggen med:D  www.ostoskinka.blogspot.com Vi sitter typ å läser bloggar å massa sånt nu ska jag loggaa in på apa få se om de är nån inne där de är då ingen inne på msn förutom jag Missie å min moster....Så de finns typ ingen att chatta me...=(Men man kan ju skriva i bloggen å läsa bloggar å allt sånt men man kommer ju trööttna nån gång:P<3Men inte nu iaf nu går de inte attg tröttna:D<3Vi kanske ska ringa Anton & Andreas men vi ångrade oss vi skulle kolla om dom var hos Sandra elr om dom var hos Anton men vi orkade inte:P<3På dan blire väl å soovaa men jag vet inte ens om jag ska gö de vi få se hur trött jag är förhoppningsvis är jag inte så trött!=)<3Jag vill kunna ta mej upp på onsdag för om jag sover hela dan så kommer jag inte att orka gå upp på måndag!!<3Å jag vill verkligen inte komma försent till skolan de blir för pinsamt!:]<3Har aldrig kommi försent  så vill inte göra de hlr,,,,,Jag skulle ha sovit hos Therese men de blev inte hon ringde aldrig så då for jag till Mormor i Fredags fast först for jag till Farfar å va där ett tag sen kom Mormor å hämtade mej sen efter de såg vi hockeyn AIK mot Hv71:D   AIK VANN MED 3 2:D:D<3<3Dan efter de så var jag å Mormor ute lite å fixade lite saker ute på gården sen fikade vi efter de så gick vi in å bakade DRöm tårta den vart as god!!:D<3Å på kvällen kom Mamma å hämtade mej när vi var i stan så for vi och hämtade Missie vi sitter å lanar nu:D<3Vi har  snart suttit i 8 timmar:D<3Men nu måste jag gå å göra lite andra saker på bloggen!<3Pözzhääääääj!!;*<3//Wissie

5 timmar!!<3

Hej som ni vet lanar ju jag och Missie vi har suttit i 5 timmar nu jag börjar få hon i asset!!:P<3Men de är kul vi försöker hålla oss pigga....JAg är då hur pigg som  helst fast inte fullt pigg ja ä lite trött också för vi gör ju ba som en sak hela tiden men de är ju kul!:D<3NU sitter vi å prtatr me Andreas,Anton,Sandra & Fanny vi har som inte så mkt annat att gö förutom att sitta vid datorn läsa blogga va inne på apa osv....<3Celine skriver i sin blogg å ja i min www.celinejaarnek.blogg.se men nu måste jag göra lite till på apa pözzhääj!;*<3//Wissie:D<3

Heej:)<3

Hej´hej nu sitter jag å bloggar som jag har gjort hela kvällen!!:P<3men de är kul Missie har gjort min design att den vart snygg!!:O:D<3<33HOn äg på att göra designer tkr iaf jag:P<3<3Jag ska försöka attt logga in på facebook men jag vet inte om jag orka ska typ läsa bloggar ist mke roligar!!:P<3Men nu måste jag gå jag ska göra klar bloggen nu pözzhääj!!;*<3//Wissie:D<3


Design!

Hej alla! Just nu kan det se lite konstigt ut här på bloggen eftersom att vi håller på med designen. Så nu vet ni det!
//Missie

Hej lana å första inlägget:D

Hejhej första inlägget:D<3Nu sitter jag å bloggar och är med kompis (Missie)<3Vi ska lana:D<3Vi är hos mej för de gick typ inte hos hon.....:/<3Men vi ha as kul iaf vi ha nyss fikat de tog ett tag men nu sitter vi vid datorn igen:D<3 Vi ska typ försöka vara vakna hela natten men de är inte säkert om vi orkar jag gick upp så tidigt imorse så jag vet inte hur länge jag orkar vara vaken,hoppas länge:D<3Men jag tror at vi kommer sova men just nu känner jag mej pigg:D<3,,,,,Idag va jag hos Mormor vi va ute  å gjorde nått sen efter de gick vi in å bakade en dröm tårta den vart as goood!!:D<3Men nu ska jag göra en design så pözzhääj//Wissie:D<3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0